Styrelsen kämpar på hårt för att få ordning på klubbens ekonomi och har konstaterat att det i bokföringen ligger drygt 500.000:- i obetalda fakturor till klubben. Många av dessa är vi medvetna om  är felaktiga men samtidigt vet vi att det finns personer som inte betalat eller blivit fakturerade för medlems- och träningsavgifter.

• Vi kommer skicka ut samtliga fakturor från ekonomisystemet för 2021-2022 på nytt och ber er omgående betala såvida ni inte anser att fakturan är felaktig. Detta så vi kan ta bort eller justera.
  • Ni som vet med er att ni inte fått faktura eller betalat medlems- och träningsavgifter för 2021-2022  vill vi att ni kontaktar oss så vi även kan rätta till detta.

I första hand vill vi att ni kontaktar klubben via mail info@nykopingstk.se och i andra hand vänder er till Kerstin Brolin Knodt, 070-2108764 eller Håkan Steinbüchel, 0730-949430.

Stort tack för din medverkan att få ordning på klubbens ekonomi