Träna tennis

vi har träning för alla

Vi bedriver gruppträning under hela året fördelat över två träningsperioder (vår- och hösttermin samt lägerverksamhet på sommaren). Gruppträning finns för alla åldrar i alla nivåer. Vi kan även erbjuda privatträning tillsammans med någon av våra duktiga tränare.

Övriga frågor? -Skicka ett e-post till info@nykopingstk.se

gruppträning

Gruppträning vårtermin 2024. Från måndag till lördag erbjuder vi gruppträning för alla åldrar och spelnivåer. Oaktat ålder erbjuder vi alltid ”Prova på” då racket finns att låna. Priser finner du under fliken Spela tennis/prislista.

Kontakta vår chefstränare, Anders Stensson som kan svara på dina frågor kring träning. 070 460 20 36, säkrast kring lunchtid. Du kan också kontakta klubben för information, info@nykopingstk.se.

Anmäl dig genom att skicka ett e-post till info@nykopingstk.se.
OBSERVERA! När du fått en tid görs beställning och betalning via länken https://www.matchi.se/facilities/nykopingstennisklubb