Viktig information till dig som deltar på klubbens träningar!

Nu börjar äntligen träningen igen och vi hoppas alla haft en fin julledighet. I samband med terminsstarten så byter klubben administrations- och bokningssystem till Matchi. Du måste därför skaffa ett konto hos Matchi.se för att kunna bli medlem i Nyköpings tennisklubb och för att kunna delta på klubbens träningar.

• Vänligen registrera dig på Matchi och betala din träning senast den 16 januari
  • Registreringen är också viktig för att vi skall ha uppdaterade kontaktuppgifter till dig och till eventuell målsman (krävs vid registrering av juniorer i Matchi).

Hur gör man för att skaffa ett Matchi-konto?

Antingen laddar du ned Matchi-appen eller så går du in via matchi.se. Sök därefter upp anläggningen ”Nyköpings tennisklubb”. Där hittar du all nödvändig information om Nyköpings tennisklubb för att kunna betala medlemskap för dig, dina barn, eller hela familjen. På denna sida finner du också betalningslänkar till klubbens träningar under vårterminen. Vänligen observera att det är olika betalningslänkar beroende på hur många gånger per vecka du tränar. Matchi-appen använder du också för att boka banor och för att kunna delta i klubbens olika aktiviteter.

Erbjudande för juniorer i träning!

Juniorer i träning kan spela tennis till rabatterat pris om 100kr/h. Vänligen observera att detta endast gäller för spel tillsammans med andra juniorer och att endast en timma åt gången kan bokas. För att kunna boka banor till detta rabatterade pris måste junioren köpa ett klippkort om 1000kr som sedan kan användas för 10 bokningar. Klippkort köps via juniorens konto i Matchi.

Behöver du hjälp med något relaterat till Matchi?

Vänligen kontakta Anders Larnholt på anders.larnholt@nykopingstk.se eller 076-677 6495.

Vi ses på tennisbanan!

Styrelsen & Tränarna